در صنعت ساختمان در سال های گذشته متریال نوین جایگزین متریال سنتی شده و روز به روز نیاز به ابزار و متریال سازگار با آنها بیشتر میشود.

یکی از مهمترین تغییرات در ساختمان های امروزی افزایش استفاده از سنگ در ساختمان است این اتفاق و همچنین نیاز به نصب سنگ با کمترین میزان افزایش وزن در ساختمان چالشی به وجود آورد به نام نصب سنگ بر روی شاسی فلزی !

نصب سنگ بر روی فلز و چالش های اجرایی

در ساختمان های لوکس و شیک شاهد به کار رفتن سنگ های اسلب با رنگ های کرم، سفید، شیری، مشکی و … هستیم. نصب این سنگ ها کار ساده ای نسیت و باید با دقت انجام شود. نصب این سنگها با دوغاب گاهی روی سنگ اسلب ریخته می شوند و باعث ایجاد لک های ماندگار میگردند و یا دوغاب به درستی در همه جای پشت سنگ نفوذ نمی کند و چسبندگی ایجاد نمیشود.

مهمترین عیب دوغاب در نصب سنگ عدم جذب آب در سنگ و ایجاد چسبندگیست که در بلند مدت باعث ایجاد مشکل میگردد.

در اینچا بود که چسب های اپوکسی برای حل این مشکل مطرح شد و بدون نیاز به جذب آب و یا دوغاب ریزی مشکل را حل کرد . چسب های دو جزیی که قابلیت نصب سنگ بر روی هر سطحی را فراهم میکنند.

حال سوالی که مطرح میگردد این است که بهترین چسب برای چسباندن سنگ به فلز چیست؟

در سال های گذشته شرکت های معتبر خارجی و اخیرا چند شرکت ایرانی اقدام به تولید محصولات خوبی نموده‌اند که از کارایی بالایی برخوردار بوده و بسیار زیاد کار نصب سنگ را راحت تر کرده.

یکی از معتبر ترین برندها مگاپوکسی استرالیا میباشد که با تولید چسب های اپوکسی از سال های گذشته شناخته شده است این برند چندین مدل چسب تولید میکند که جزو بهترین ها در بین تولید کنندگان چسب های اپوکسی است. و پاسخی برای سوال بهترین چسب برای چسباندن سنگ به فلز

چسب اپوکسی اسرالیایی

برای استفاده از چسب مگاپوکسی:

  • قطعات را تمیز کنید و سطح مورد نظر را آماده کنید.
  • دو بخش A و B را مطابق دستورالعمل ترکیب کنید.
  • قطعات را با چسب مگاپوکسی بچسبانید.
  • اجازه دهید که چسب مگاپوکسی کاملاً خشک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *