برای برش سنگ‌‎های گرانیتی باید از صفحه‌ی مخصوص برش آنها استفاده کرد. اما هر نوع صفحه برشی ممکن است مناسب این کار نباشد؛ بعضی‌ از صفحات، سرعت خوبی ندارند، بعضی دیگر هم مقاومت پایینی دارند و تحت فشار خم می‌شوند یا می‌شکنند. این شرایط باعث شده برای انتخاب گرانیت بر با احتیاط بیشتری عمل کنیم.برای شناخت بهترین صفحه‌ی گرانیت‌بر مطلب پایین را دنبال کنید:

صفحه گرانیت بر کره‌ای ایوا


صفحه گرانیت بر ایوا از نمونه‌های مناسب و با کیفیت موجود در بازار کشور است. این صفحه از جنس استیل مقاوم است و قطری معادل 230 میلی‌متر دارد.
بخش سگمنت یا تیغه‌ی صفحه گرانیت‌بر ایوا از جنس الماسه است، ارتفاعی در حدود 1.8 میلی‌متر دارد و عرض آن هم 7 میلی‌متر است. عرض زیاد و ارتفاع بلند این صفحه الماسه، قدرت و برندگی آن را تا حد زیادی افزایش داده و آن را مناسب کارهای ساختمانی، صنعتی، تاسیساتی و عمومی کرده است.
مزیت دیگر این دیسک گرانیت‌بر سرعت بالای آن است؛ حداکثر سرعت این محصول برند ایوا ، 6650 متر بر ثانیه است. سرعت زیاد به دیسک کمک می‌کند با دقت بیشتری سطح مدنظر را برش دهد.
صفحه برش سنگ گرانیت ایوا بسیار سبک است و ابعاد 7 × 22.2 × 23.0 سانتی‌متر دارد و طبیعتا یک صفحه‌ی مینی محسوب می‌شود. این ابزار منطبق بر استاندارد 13236 EN تولید شده و امکان برش یکنواخت، یکدست، سریع و دقیق انواع گرانیت، سنگ و سرامیک را به صورت خشک و مرطوب برای کاربر فراهم آورده است.

صفحه گرانیت بر ایوا

صفحه گرانیت بر ساخت شرکت Ronix

صفحه سنگ گرانیت‌بر «رونیکس» (Ronix) مدل RH-350، بر اساس استاندارد TUV (نظارت بر سلامت کالا برای محیط زیست) و CE اروپا ساخته‌شده است . روش تولید این صفحه سنگ گرانیت‌بر Hot Press بوده که باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر فشار می‌شود. از این صفحه برای برش انواع سنگ‌ها به‌خصوص گرانیت استفاده می‌شود.

ویژگی های این صفحه

  • محکم و سخت
  • استاندارد
  • هنگام کار کردن پیچو تاب نمیخوره
  • به راحتی میبره
  • طول عمر بیشتر

سگمنت بلند 10 میلی‌متری در کنار تیغه‌ی الماسه‌ای آن برش‌کاری را راحت‌تر کرده است. حداکثر سرعت این صفحه 80 متر بر ثانیه بوده و بیشترین سرعت چرخشی که برای آن در نظر گرفته‌شده 6650  دور در دقیقه است.

توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این صفحه سرعت دستگاه شما بیش از این مقدار نباشد. قطر این صفحه 230 میلی‌متر است و از این صفحه می‌توان جهت برش‌های خشک و تر استفاده کرد. رونیکس محصولات متنوعی درزمینه‌ی ابزار دارد که صفحه سنگ گرانیت‌بر رونیکس مدل RH-350 نمونه‌ای از محصولات این شرکت می‌باشد.

شرکت رونیکس توانسته است، پیوندی عمیق بین علم و بازار برقرار کرده و با عرضه محصولات با کیفیت، بازار خوبی را برای محصولات خود فراهم کند.
در صورتی که تصمیم به خرید ابزاری با این مشخصات دارید، پیشنهاد ما صفحه گرانیت بر رونیکس است. برای خرید تیغه گرانیت بر و می‌توانید به صفحه آن در سایت کلینیک ساختمانی کامیاب مراجعه و اقدام کنید.

صفحه سنگ گرانیت بر رونیکس

کامیاب کلینیک تلاش دارد بهترین قیمت صفحه گرانیت‌بر و سرامیک‌بر را برای خریداران تعیین نماید که منصفانه و اقتصادی باشد. در صورتی که در مورد این محصول به مشاوره نیاز داشتید حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *